50 word narration assignment

March 2, 2008 at 12:47 pm (Uncategorized)

Narration 1

Akhirnya, seminggu cuti sekolah sudah sampai.
 
Saya berfikir saya boleh mengulang kaji sekolah tetapi saya sangat sibuk dengan raptai tarian dan projek-projek sekolah.
 
Biasanya, saya akan duduk berehat-rehat, bermain dengan anjing saya atau membuat projek sekolah pada waktu tengah hari sebelum saya pergi ke latihan tarian.
 
Latihan tarian saya diadakan dari pada pukul 8 hingga pukul 11 malam setiap hari.
 
Apabila saya balik ke rumah, saya berasa sangat letih melakukan apa-apa.
  
Apabila cuti sekolah berakhir, saya menyesal bahawa saya tidak menguruskan masa saya dengan betul.
Saya berharap cuti sekolah lebih panjang.

 

Narration 2 (extra) 

Hari ini, teman lelaki saya berangkat ke Thailand untuk dua minggu.
Dia dan keluarganya pergi ke sana untuk cuti dan melawat saudara-maranya.
Saya tidak menghantar dia ke lapangan terbang kerana saya ada kelas menari Jazz.
Sebelum keberangkatannya, dia menelefon saya.
Dia berjanji saya dia akan menelefon saya setiap hari malam.
Saya berasa sangat sedih dan saya menangis.
Saya mengharap dia balik dengan cepat!
 

Leave a comment